Y`all, viikonloppuna soosit ja nakit silmille!!

Mulla on mahtava olo. Tiedän kuka olen ja suunnilleen minne olen menossa. Oma vartalo ja pään sisus melkein balanssissa. Näitä mä mietin, kun astelin eilen tunnilta kuntosalin pukkariin. Sitten kuulin ekaa kertaa jonkun sanovan  (lähes) suomeksi kaverilleen "Y`all, elämä on  paskaa ja sit sä kuolet!". Tiukka nollaus siihen mun fiilikseen, mutta lauseen tömäytti ilmoille alle parikymppinen nuori neiti ja jotenkin sain pian hyvän olon takaisin. Se, että tuntee riemua olostaan vaikka tietää alamäen alkaneen on silti tuhat kertaa parempi, kuin se, että suurimmat taistelut olis vielä edessä. Elämäni kevät.

GetFileAttachment-2

Tein mahtavat perjantai pöperöt perheelle ja kehoitan muitakin panostamaan herkutteluun sillä, life is shit and then you´ll die ;) Fantastista viikonloppua!

[gallery ids="2399,2402,2401" type="rectangular"]

Salaatissa soosin lisäksi: romainea, kiinankaalia, pekonia ja parmesania. Silmän ruokaa..

Caesar kastike ilman anjovista ja helpolla:

1 dl sitruunamehua

100g  raastettua parmesania

mustaapippuria

2 rkl tomusokeria

1,5 dl majoneesia

Yyber soosi ( chorizolle, bratwursteille tai muille maggaroille):

2 rkl currya

3 rkl karkeata dijonia

1 kynsi valkosipulia

2 rkl tomusokeria

1 /2 dl appelsiinimehua

1,5 dl majoneesia

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Takaisin lähtöruutuun