Mä oon niin per&%€#€leen suvaitsevainen, että suksikaa te muut..

Eilen satoi taivaantäydeltä lunta. Kevät ei todellakaan ollut läsnä, mutta koska jäätelökioski avasi ovensa meidän perhe lähti syömään tötteröitä hyiseen keliin. Siellä sitten istuttiin jäätelöiden kanssa karvalakit tanassa autossa. Jokainen valitti vuorotellen brainfreezeä ja sormien kylmyyttä samalla kun ahmittiin "kesän uutuusmakuja" kurkkuumme. Viisivuotias takapenkillä kitisi, ettei tuntenut sormiaan ja minä karjuin, että: "syöt sen nyt, kun se on ostettu!!" Ohikulkijat tuijottivat, ja arvasin mitä ne ajatteli.

Myöhemmin kun käväisin salilla keski-ikäinen mies jumppasi sininen kauluspaita ylösasti napitettuna niin, että kainaloissa oli cd-levyjen sijasta varsinaiset lp:t. Ihmettelin ja saatoin hölmönä tuijottaakin. Löysä kauluspaita antoi paljon anteeksi vyötärön kohdalta. Samaa ei omasta " active-wearistani "voinut sanoa. Voihan se olla, että ukkeli oli tullut suoraan töistä ja unohtanut treenikassin, tai että asu oli sille vaan mukava :)

Olen ihan varmasti alkanut käyttää instagramia aivan liikaa. Odotan tykkäyksiä omille kuvilleni, arvostelen mielessäni toisten postauksia ja ihmettelen miksei juuri minulla ole miljoonaa seuraajaa?!  Aina väliin sattuu niitä kuvia joissa on joku päivän meemi tai elämänohje joissa kehoitetaan rakastamaan itseä, muita, elämää tai omaa vartaloa. Niiden kohdalla sitten nyökyttelen niin perkeleesti.

Youtube videolla https://www.youtube.com/watch?v=46fI1BiIbmA tehty nyhtöpossu loikkasi pizzan päälle lauantaina. Lapseni ostivat oman osuutensa Afrikantähden rahoilla. Kyllä, mun lapset tietää, että ei ole ilmaisia lounaita ;)

GetFileAttachment-1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Takaisin lähtöruutuun