Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain!

 Joka kerta, kun mulla on synttärit lupaat ettet osta mitään, ei yllätyksiä ja ihan minimaalinen muistamis-budjetti jne. Joka kerta saan olan takaa pettyä. Kaiken olet hommannut, on lahjaa, kakkua, omaa aikaa ja lämpöä ja rakkautta ympärillä. Joka kerta suutun siitä kaikesta lopulta silmittömästi. Miksikö? Koska päähäni iskeytyy ajatus syyskuun lopusta, jolloin sinulla on syntymäpäivä ja minä en pysty keksimään tai toteuttamaan mitään yhtä kivaa vastalahjaksi. Mitä hienomman lahjan siis saan itse sitä kärttyisempi akka olen varmasti. Karmeaa. Sinä tiedät senkin ja kestät silti.


Me nähdään samaan suuntaan ja silloinkin kun ei nähdä, kinastelukin on parasta, koska tiedän, että tämä meidän rakkaus on pysyvää oli riidan aihe sitten mikä tahansa. Ei olla ikinä menty nukkumaan riidoissa ja siitä pidetään kiinni. Useasti sun päätön, turha ja mielenvikainen pedanttiutes saa mut aivan yli reunan, mutta samalla huomaan aina omat puutteeni ja niitä piisaa. Olet mun paras ystävä, lempeä rakastaja, ainut työkaveri ja paras isä meidän tirpoille. Päässäsi on alkanut kasvaa muutama harmaa karva ja olen niistäkin aivan innoissani! Mun silmissä olet päivä päivältä komeampi. Olet mun unelmieni täyttymys joka kantilta.
 Tape Valkonen sanoi jossain haastattelussa, että jos vaimo lihoo avioliiton aikana enemmän kuin viisi kiloa se on petos. No, sekin petos on sua kohdannut.

Tänään on siis sun syntymäpäivä. Aamulla sait meiltä paketin johon kuului: kaksi pipoa, neljä arpaa, aloe vera-juomaa, pieni sininen matto ja  lasten tekemä kortti. Matto on tarkoitettu makuuhuoneessa sun sängyn puolelle niin, että se lämmittäis jalkoja,  kun vääntäydyt sängystä ylös.
Tänään ajattelin tämän yrityksen toimarina sulkea ovet viideltä, sillä olen varannut meille kahdelle jotain jännittävää :) Varaudu avoimin mielin hikoilemaan, nauttimaan ja yllättymään. Emme ole aivan kahden, sillä mukana on myös kolmas henkilö..
Olen varannut meille seinä-jooga tunnin Olon piristämöllä! http://www.olonpiristamo.fi/
Hyvää syntymäpäivää rakas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Takaisin lähtöruutuun