Vitsit sängyssä ja vitsit vähissä

Torstai iltana maattiin sängyssä ja katsottiin televisiosta Hyviä ja huonoja uutisia.

Mies: Ookko huomannu et vitsit usein perustuu siihen et ajatellaankin joku ihan tuttu juttu väärin?

Minä: Anna joku esimerkki..

Mies: No jos vaikka kysyn Pasia meille saunoon nii se on ihan fine, mut jos kysyn meille suihkuun nii vihkoon meni.

Minä: Niin kait. Harmi, et toi Niinakin ja se Aku eros.

Mies: Joo. Tuntuu, et vitsikkyys vähä floppas. Ainakin tolla Niinalla.

Minä: Aika perus muutos. Naisesta tuli vähän katkeranoloinen ja tylsä. Mies taas näyttää olleen jollain Mr.Bombay-kuurilla.

Mies: Mua ei vaan naurata ton jutut.

Minä: Hauskana oleminen ei o kuule helppo laji!

Mies: No ei varmasti! En mä sitä väitä! Ite sanoisin varmaan vaan et kikkeli, kikkeli, kikkeli...ja toivoisin et joku naurais.

Minä: Jos sen sanois joku kummelin Silvennoinen, varmaan oliskin huutonaurua..Sun kohdalla..no, kyl mä nauraisin.

Mies: Hyvä.

Minä: Tää on ihan naurettavaa et täs ohjelmas kerrotaan sit tää päätelmä lopuks, et mikä on hyvä ja mikä huono uutinen. Ihan tarpeetonta. Olisivat vaan hauskoja!

Mies: Se nyt on tää ohjelmaformaatti.. tai sit nekin tarttee jonkun tarkotuksen. Tee työtä jolla on tarkotus.

Minä: Just. Tuli mieleen ne sun Converseista ja hiihtosuksista kyhätyt vesisukset. Mikäs järki ja tarkotus niissä on?

Mies: Älä helkkari aliarvioi! Ne saadaan toimiin vielä! Ongelma on ehkä se vene. Se ei o tarpeeks nopee..

Minä: Mitä ajattelit?

Mies: Viikonloppu edessä, kaikki on mahdollista. Kaikki.

Minä : Sitä mä vähän pelkäänkin.

Perjantai:

 

Ostetaan Buster jossa 30hp:n perämoottori.

GetFileAttachment-16

Kokeillaan kahden tunnin ajan "vesihiihtoa".

GetFileAttachment

[wpvideo 8pd5IBtZ]

Todetaan, että ongelma onkin vääränlainen laituri. Lähdetään rautakauppaan ostamaan betonia uutta laituria varten.

GetFileAttachment-12

Lauantai:

Tehdään laituria.

[gallery ids="4683,4684" type="rectangular"]

Tulee kylmä. Käydään saunassa ja huomataan, että saunan tupa kaipaa tuunausta. Tuunataan.

[gallery ids="4680,4686" type="rectangular"]

Sunnuntai:

Käydään vielä pienellä Buster ajelulla ja ajetaan kiveen.

[gallery ids="4687,4681" type="rectangular"]

 

Ja eiku takas kotio :)

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Takaisin lähtöruutuun